CRED - Webinarii (2)

Stimați colegi,

Sper sa va gasesc sanatosi si vă invit să vizualizati inregistrarile webinariilor de instruire din 24 si 25 martie 2020, organizate de echipa proiectului CRED:
Marti – 24.03.2020 – ora 11.00: Utilizare platforma Webex

https://www.facebook.com/265274661062902/videos/234932841026309/

Miercuri – 25.03.2020 – ora 11.00: Utilizare Google Classroom

https://www.facebook.com/eduapps.ro/videos/620040731910822/UzpfSTI2NTI3NDY2MTA2MjkwMjo1MzE5NjkwMDEwNjAxMzI/

 

Vă doresc multa sanatate!

Prof. Alexandru Muresan – expert local e-learning CRED – Salaj

CRED - Webinarii (1)

Stimați colegi,

Proiectul „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” organizează, încă de săptămâna trecută, o serie de webinarii, adresate cadrelor didactice, din România, în care sunt prezentate instrumente de lucru sau predare online, gratuite, atât de utile în această perioadă.

Vă invit să vizualizati inregistrarea webinarului din 23.03.2020, la adresa:

https://www.facebook.com/ascendia.livresq/videos/3424723927543461/

Agenda discutiilor de azi a fost despre:

-LIVRESQ – Authoring Tool – instrument pentru crearea de resurse educaționale interactive:

1. Ce este LIVRESQ?
2. Structura LIVRESQ
3. Cum realizez o lecție în LIVRESQ?
4. Cum utilizez o lecție realizată în LIVRSQ (distribuire către elevi, export)?

-Zoom – aplicație pentru webinarii și interacțiune directă cu participanții:

1. Ce este și la ce se poate folosi Zoom
2. Cum se organizează o conferință în Zoom?
3. Cum se accesează o conferință realizată în Zoom?
4. Cum se lucrează într-o conferință organizată în Zoom?

Vă doresc multa sanatate!
Prof. Alexandru Muresan – expert local e-learning CRED – Salaj

CRED - instruire online

Nr. 605/CRED/CJ/17.03.2020

 

Către toate cadrele didactice din județul Sălaj care au conturi pe platforma educred.ro

Stimați colegi,

Vă informăm că echipa de experți ai proiectului ,,Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți”- CRED, cod SMIS 2014+: 118327, organizează o serie de instruiri pentru utilizarea instrumentelor și tehnologiilor care susțin desfășurarea activităților cu elevii în regim online. Instruirile se vor realiza online, iar programul este următorul:

  • Joi, 19 martie ora 10.00 : Utilizarea Teams/Office365
  • Vineri, 20 martie ora 11.00 : Utilizare Google Meet
  • Luni, 23 martie ora 11.00: Utilizare Zoom
  • Marti, 24 martie ora 11.00 Utilizare Livresq
  • Miercuri 25 martie ora 11.00 Utilizare Google Classroom

Pentru a participa la aceste evenimente, aveți nevoie de acces la Internet și de contul dumneavoastră educred.ro (adresa de email a dumneavoastră în format  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza ). Astăzi ați primit pe email-ul dumneavoastră (educred.ro) link-ul către evenimentul de joi, 19 martie 2020, ora 10.00.

Pentru a participa la eveniment, urmați pașii:

1. Accesați contul dumneavoastră educred.ro (adresa de email a dumneavoastră în format  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza )

2. In mesajul pe care l-ați primit pe acest email Synd EDU Webinar veți găsi linkul către evenimentul online. Dați click pe acest link în data de 19 martie 2020, începând cu ora 10.00.

În cazul în care întâmpinați dificultăți, puteți cere sprijinul expertului e-learning din județul nostru: Alexandru Muresan ( Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza ).

Vă dorim mult succes!

Coordonator formare,

Director Casa Corpului Didactic Sălaj

Corina-Emilia FORȚ

INFORMARE - relatii cu publicul

INFORMARE

În contextual actual, ca măsură de prevenire a răspândirii virusului COVID-19, începând cu data de 17.03.2020, Casa Corpului Didactic Sălaj suspendă programul cu publicul.

Vă rugăm ca toate informările, petițiile și sesizările din această perioadă să fie transmise exclusiv online, pe adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

De asemenea, toate răspunsurile la diverse solicitări vor fi transmise de către Casa Corpului Didactic Sălaj doar electronic, în această perioadă.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Director Casa Corpului Didactic Sălaj,

Prof. Forț Corina-Emilia

Revista Scoala Noastra

În atenția tuturor cadrelor didactice din județ,

În perioada 11 MARTIE - 30 APRILIE 2020, la redacția revistei Școala Noastră se primesc articole de specialitate sau care reflectă preocupările dumneavoastră literare (pentru rubricile: Management educațional, Educație. Învățământ, Pagini de istorie, Portrete, Biblioteca ieri și azi, Repere geografice, Literatură, Cultură și artă etc.). Materialele destinate publicării se vor trimite pe adresa redacției, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , în format standard A4, font Times New Roman, cu caractere diacritice, la un rând, dimensiune 12, titlu 12 bold cu majuscule, având în medie 3-4 pagini. Este strict necesară menționarea surselor de informație consultate (în bibliografie sau note de subsol), precum și respectarea normelor de tehnoredactare precizate. Responsabilitatea pentru conținutul articolelor, pentru formulări și calitatea traducerilor (acolo unde este cazul) revine în întregime autorilor.


Colectivul de redactie
al revistei Scoala Noastra

Adresa redactiei:
str. Unirii nr. 2
450059 Zalau
tel.: 0260/661396 (secretariat CCD)
mobil: 0760 789 994 (Mirela Costrut)
e-mail:  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Pagina 1 din 24

Început
Anterior
1

Relatii cu publicul

Program audienţe director:

  • prof. Corina Emilia Forţ
    • Marţi: 15.00-17.00
    • Joi: 13.00-15.00

Program consultanţă profesori metodişti:

  • prof. Sanda Bulgărean
    • Luni: 14.00-16.00
    • Miercuri: 14.00-16.00
  • prof. Alexandru Mureşan
    • Miercuri: 13.00-15.00
    • Joi: 14.00-16.00
  • prof. Corina Bumbaş
    • Marţi: 14.00-16.00
    • Vineri: 12.00-14.00

Program relaţii cu publicul bibliotecă:

  • Bibliotecar: Rodica Turc
    • Luni: 12.00-16.30
    • Miercuri: 12.00-16.30
    • Vineri: 12.00-14.00

Galerie foto-video

Cine e online?

Avem 17 vizitatori online

Cauta ...