Prelungire înscriere curs informatica

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua!!!

Datorita nerealizarii grupei de minim 25 persoane, Casa Corpului Didactic Salaj prelugeste perioada de inscriere pentru programul de formare "Formarea competentelor digitale a cadrelor didactice ce utilizeaza calculatorul in activitatea didactica", pana in data de 15 aprilie 2013.
In acest sens, cadrele didactice interesate sunt rugate sa completeze datele in tabelul atasat in e-mail si sa le trimita pe adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la data de 15 aprilie 2013.
Activitatile de formare se vor desfasura in perioada 16 - 20 aprilie 2013, la Grupul Scolar „Octavian Goga” Jibou (laboratorul de informatica) dupa un program ce va fi transmis scolilor din Bazinul Jibou.

Profesor metodist, 
Alexandru Muresan

Înscrieri la cursuri de formare

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua!!!

Casa Corpului Didactic Salaj isi propune demararea urmatoarelor programe de formare:       

1."Strategii diferentiate si tehnici de lucru cu copiii cu CES din invatamantul de masa si invatamantul special - elemente de didactica speciala", program neacreditat, (avizat de MECTS), cu 25 ore (grup tinta: profesori de sprijin, invatatori sau profesori de toate specialitatile care predau la clase cu copii cu CES), formatori - prof. Oros Antonela, prof. Narcisa Ioana.
2. "Evaluarea - componenta fundamentala a procesului de invatamant", program neacreditat (avizat de MECTS), cu 25 ore (grup tinta: cadre didactice din invatamantul preuniversitar), formator - prof. dr. Kovacs Irina.

Perioada de inscriere pentru cele doua cursuri de formare este 26 martie - 1 aprilie 2013.

In acest sens, cei interesati sunt rugati sa completeze tabelele atasate (in functie de cursul pe care vor sa-l urmeze) si sa le trimita pe adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . In functie de solicitarile d-voastra, vom constitui grupele, urmand  sa va anuntam programul de desfasurare al cursurilor (intentionam sa demaram activitatile de formare in perioada 2 - 6 aprilie 2013).

Atentie! - Nu va puteti inscrie la ambele cursuri de mai sus, deoarece activitatile de formare se suprapun.


Director CCD Salaj,
prof. Fort Corina

Demarare activitati de formare

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua !!!

Marti, 26 martie 2013, de la ora 15.00, incep activitatile de formare din cadrul programelor avizate MEN - "Marketing educational" si "Elaborarea şi aplicarea unui curriculum la decizia şcolii".

Cursurile se vor desfasura la Casa Corpului Didactic Salaj, dupa cum urmeaza:
- "Marketing educational" - etaj 1 - sala de sedinte a ISJ;
- "Elaborarea şi aplicarea unui curriculum la decizia şcolii" - etaj 1, sala cursuri - profesori metodisti.

Marketing educaţional

1.ANA  FLORENTINA-DACIANA
2.AVRAM-TEMEŞ ANDREEA
3.BĂLĂNEAN TATIANA-CRISTINA
4.CERNUCAN LORENA DIANA
5.CORDEA LUMINIŢA-SORINA
6.DRAGOŞ ANCA - CORINA
7.DRUŢĂ PETRU
8.GÂRDAN MELANIA MARIA
9.LUCACIU ANTUZA
10.MESAROŞ ADINA - EMILIA
11.NAGHIU CRISTINA
12.OPRIŞ MARIANA
13.POP CRINA - RAMONA
14.POP IULIA-EMANUELA
15.RABLĂU CLAUDIA ADINA
16.REIZ  KLARA - KRISZTINA
17.SAS  GHEORGHE
18.SOUCA VASILE
19.SZABO ERIKA AGNES
20.ŞAMŞODAN LAVINIA
21.ŞANDRU DANIELA
22.TIMOC RUXANDRA-MIHAELA

Elaborarea şi aplicarea unui curriculum la decizia şcolii

1.ALB IONELA
2.ANTAL MONICA
3.BĂRBURAŞ-TRIF ANAMARIA
4.BOGDAN ELENA
5.BORZAN MARIUS DANIEL
6.CÂMPEAN TITUS GABRIEL
7.CÂMPEAN ZAMFIRA CRISTINA
8.CÂMPIAN IOANA
9.COTOI MARIANA
10.GÂRBOAN-SOPRONYI REKA KINGA
11.LAZĂR STĂNCUŢA
12.MOŞINCAT DĂNUŢ
13.NICORICI ANA- FELICIA
14.NISTE CARMEN ALINA
15.PAVEL AURELIA
16.PETREUŞ ALEXANDRA CRISTINA
17.PETREUŞ ILEANA
18.POP VERONICA
19.POP-COZAC EMIL
20.SECHEI SIMONA
21.SZEREDAI MELINDA
22.TALOŞ DANIEL

In acest sens, avem rugamintea sa informati cadrele didactice cuprinse in aceasta sesiune de formare (vezi tabelele de mai sus).

Persoanele inscrise la cursuri trebuie sa aduca, la prima intalnire cu formatorii, urmatoarele documente:
1. formularul de inscriere completat (anexa 1);
2. copie după CI/BI, certificat de naştere şi certificat de căsătorie (dacă este cazul);
3. copie după actul de studii (bacalaureat, licenta) cu specialitatea solicitantului;
3. o adeverinta de incadrare de la unitatea scolara (anexa 2).


Responsabili programe,

prof. metodist Muresan Alexandru
prof. metodist Bumbas Corina


Articole pentru revista Şcoala Noastră

În atenţia tuturor  cadrelor didactice din judeţ,

În perioada 21 martie - 26 aprilie 2013, la redacţia revistei Şcoala Noastră se primesc articole de specialitate sau care reflectă preocupările dumneavoastră literare (pentru rubricile Management educaţional, Educaţie. Învăţământ, Pagini de istorie, Portrete, Biblioteca ieri şi azi, Repere geografice, Literatură, Cultură şi artă etc.). De asemenea, este binevenită orice sugestie privind îmbunătăţirea cuprinsului propus. Numărul 9-10/2013 al revistei este preconizat să apară în luna mai. Materialele destinate publicării se vor trimite pe adresa redacţiei, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , în format standard A4, font Times New Roman sau Garamond, cu caractere diacritice, la un rând, size 12, titlu 12 bold cu majuscule, având în medie 3-4 pagini. Este strict necesară menţionarea surselor de informaţie consultate (în bibliografie sau note de subsol), precum şi respectarea normelor de tehnoredactare precizate. Responsabilitatea pentru conţinutul articolelor, pentru formulări şi calitatea traducerilor (acolo unde este cazul) revine în întregime autorilor.

Colectivul redacţional

Ştiinţe distractive

Vă invităm să participaţi vineri, 22 martie, ora 14.00, la întâlnirea pe tema Ştiinţe distractive, care va avea loc în sala mare de şedinţe a ISJ.

Invitaţi:

prof. Gyorfi Deak Gyorgy – Fizica distractivă (fizica hârtiei)
prof. Liviu Vlaicu – Matematica pe şerveţel (aflarea unor solutii cât mai scurte în rezolvarea problemelor de matematică)

Întâlnirea se adresează atât profesorilor de matematică şi de fizică din judeţ, cât şi elevilor de gimnaziu şi de liceu care au preocupări în aceste domenii.

Vă aşteptăm!

Pagina 24 din 29

24

NOU!!! FORMAREA PERSONALULUI DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR

Relatii cu publicul

Program audienţe director:

 

prof. Gheorghe BANCEA

 

  • Marţi: 15.00-17.00
  • Joi: 13.00-15.00

 


Program consultanţă profesori metodiști:

 

prof. Sanda BULGĂREAN

 

  • Luni: 14.00-16.00
  • Miercuri: 14.00-16.00

 

prof. Laura GALVÁCSY

 

  • Marţi: 14.00-16.00
  • Vineri: 12.00-14.00

 

prof. Bianca MATEI

 

  • Miercuri: 13.00-15.00
  • Joi: 14.00-16.00

 


Program relaţii cu publicul

 

Bibliotecă:

Bibliotecar: ing. Rodica TURC

 

  • Luni: 12.00-16.30
  • Miercuri: 12.00-16.30
  • Vineri: 12.00-14.00

 

 

Laboratorul multimedia:

Responsabil: ing. Mirela COSTRUȚ

 

  • Luni - Joi: 8.00-16.30
  • Vineri: 8.00 - 14.00

 

 

Editura Școala Noastră:

Responsabil: ing. Mirela COSTRUȚ

 

  • Luni - Joi: 8.00-16.30
  • Vineri: 8.00 - 14.00

 

Galerie foto-video

Cine e online?

Avem 6 vizitatori online

Cauta ...