Înscrieri la cursuri de formare

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua!!!

Casa Corpului Didactic Salaj isi propune demararea urmatoarelor programe de formare:       
1. ”Lectura şi comprehensiunea discursului nonliterar” program neacreditat, (avizat de MECTS), cu 25 ore (grup tinta: cadre didactice din învăţământul gimnazial - alte specialităţi decât lb. româna), formatori: - prof. Rechisan Simona si Iacob Diana;
2. "Organizarea şi conducerea contabilităţii în unităţile de învăţământ", program neacreditat (avizat de MECTS), cu 20 ore (grup tinta: 25 contabili din unităţile de învăţământ preuniversitar), formator: - ec. Lorint Odon.

In acest sens, cei interesati sunt rugati sa completeze tabelele atasate in e-mail (in functie de cursul pe care vor sa-l urmeze) pana la data de 15 aprilie 2013 si sa le trimita pe adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

Activitatile de formare se vor derula  in perioada 16 - 22 aprilie 2013.

Atentie! - Nu va puteti inscrie la ambele cursuri de mai sus, deoarece activitatile de formare se suprapun.


Director CCD Salaj,
prof. Fort Corina

Demarare activităţi de formare

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua !!!

Marti, 2 aprilie 2013, de la ora 15.00, incep activitatile de formare din cadrul programelor avizate MEN - "Strategii diferentiate si tehnici de lucru cu copiii cu CES din invatamantul de masa si invatamantul special - elemente de didactica speciala" si "Evaluarea - componenta fundamentala a procesului de invatamant".

Cursurile se vor desfasura la Casa Corpului Didactic Salaj, dupa cum urmeaza:
- "Evaluarea - componenta fundamentala a procesului de invatamant" - etaj 1 - sala de sedinte;
- "Strategii diferentiate si tehnici de lucru cu copiii cu CES din invatamantul de masa si invatamantul special - elemente de didactica speciala" - etaj 1, sala cursuri - profesori metodisti.

In acest sens, avem rugamintea sa informati cadrele didactice cuprinse in aceasta sesiune de formare (a se vedea tabelele de mai jos).

"Strategii diferenţiate şi tehnici de lucru cu copiii cu CES din învăţământul de masă şi învăţământul special - elemente de didactică specială"
1.    ALB IONELA
2.    BĂRBURAŞ-TRIF CRISTINA-ANAMARIA
3.    BOGDAN ELENA
4.    BUMBAŞ CORINA
5.    CÂMPEAN TITUS GABRIEL
6.    CÂMPEAN ZAMFIRA CRISTINA
7.    COMSA ELENA
8.    CRISTOLŢAN CODRUŢA
9.    FORŢ CORINA EMILIA
10.    GOGA ALINA
11.    GRUSEA  SERGIU ŞTEFAN
12.    GRUSEA CRISTINA MARIANA
13.    KERESZTES ILDIKO ANDREA
14.    KISS RÉKA-ÉVA
15.    KÜRTI EMÖKE
16.    LUCACI ANTUZA
17.    MICLE IULIA DIANA
18.    MOSINCAT VASILE DANUT
19.    MUREŞAN CARMEN
20.    PĂUN MASTAN CORINA
21.    PETREAN ANDREEA
22.    PETREUS ILEANA
23.    POP CRISTINA FLORINA
24.    POP VERONICA
25.    RAKOSY AMALIA
26.    ŞANDRU DANIELA
27.    SAS  GHEORGHE
28.    SECHEI SIMONA
29.    SILAGHI IOANA CRISTIANA
30.    TEMEŞ VIOREL

“Evaluarea – componentă fundamentală a procesului de învăţământ”

1. BABOŞ IOANA
2. BALOGH LUCIAN
3. BONTEA GINA LAURA
4. BORZAN MARIUS
5. BOTKA ILDIKÓ
6. CARAMAN DANA
7. CǍŢǍNAŞ  SORINA VICTORIA
8. CIUPE A. LAVINIA
9. COSMA CORNELIA  GABRIELA
10. DOROLŢI  IOANA
11. GARBOAN-SOPRONYI REKA KINGA
12. GORGAN MIHAELA LOREDANA
13. IGNAT ANDREA-MELANIA
14. JANO  ELISABETA
15. KOVÁCS HAJNALKA
16. LAKATOS ISTVAN
17. LÁNG MARIA
18. LUGOSI ANIKÓ
19. MARIAN GINA
20. NAGHIU CRISTINA
21. NICORICI ANA-FELICIA
22. OLÁH ANDREA
23. PÉTER ENIKŐ
24. POP IGNAT BIANCA
25. SZÉKELY GIZELLA
26. SZEREDAI  MELINDA
27. TARR ADORJÁN
28. VEGH MARIA
29. VINCZE ERIKA
30. ZSIROS GYONGYVÉR

Persoanele inscrise la cursuri trebuie sa aduca, la prima intalnire cu formatorii, urmatoarele documente:
1. formularul de inscriere completat (anexa 1);
2. copie după CI/BI, certificat de naştere şi certificat de căsătorie (dacă este cazul);
3. copie după actul de studii (bacalaureat, licenta) cu specialitatea solicitantului;
4. o adeverinta de incadrare de la unitatea scolara (anexa 2).


Responsabil programe,
prof. metodist Bulgarean Sanda

Prelungire înscriere curs informatica

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua!!!

Datorita nerealizarii grupei de minim 25 persoane, Casa Corpului Didactic Salaj prelugeste perioada de inscriere pentru programul de formare "Formarea competentelor digitale a cadrelor didactice ce utilizeaza calculatorul in activitatea didactica", pana in data de 15 aprilie 2013.
In acest sens, cadrele didactice interesate sunt rugate sa completeze datele in tabelul atasat in e-mail si sa le trimita pe adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la data de 15 aprilie 2013.
Activitatile de formare se vor desfasura in perioada 16 - 20 aprilie 2013, la Grupul Scolar „Octavian Goga” Jibou (laboratorul de informatica) dupa un program ce va fi transmis scolilor din Bazinul Jibou.

Profesor metodist, 
Alexandru Muresan

Înscrieri la cursuri de formare

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua!!!

Casa Corpului Didactic Salaj isi propune demararea urmatoarelor programe de formare:       

1."Strategii diferentiate si tehnici de lucru cu copiii cu CES din invatamantul de masa si invatamantul special - elemente de didactica speciala", program neacreditat, (avizat de MECTS), cu 25 ore (grup tinta: profesori de sprijin, invatatori sau profesori de toate specialitatile care predau la clase cu copii cu CES), formatori - prof. Oros Antonela, prof. Narcisa Ioana.
2. "Evaluarea - componenta fundamentala a procesului de invatamant", program neacreditat (avizat de MECTS), cu 25 ore (grup tinta: cadre didactice din invatamantul preuniversitar), formator - prof. dr. Kovacs Irina.

Perioada de inscriere pentru cele doua cursuri de formare este 26 martie - 1 aprilie 2013.

In acest sens, cei interesati sunt rugati sa completeze tabelele atasate (in functie de cursul pe care vor sa-l urmeze) si sa le trimita pe adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . In functie de solicitarile d-voastra, vom constitui grupele, urmand  sa va anuntam programul de desfasurare al cursurilor (intentionam sa demaram activitatile de formare in perioada 2 - 6 aprilie 2013).

Atentie! - Nu va puteti inscrie la ambele cursuri de mai sus, deoarece activitatile de formare se suprapun.


Director CCD Salaj,
prof. Fort Corina

Demarare activitati de formare

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua !!!

Marti, 26 martie 2013, de la ora 15.00, incep activitatile de formare din cadrul programelor avizate MEN - "Marketing educational" si "Elaborarea şi aplicarea unui curriculum la decizia şcolii".

Cursurile se vor desfasura la Casa Corpului Didactic Salaj, dupa cum urmeaza:
- "Marketing educational" - etaj 1 - sala de sedinte a ISJ;
- "Elaborarea şi aplicarea unui curriculum la decizia şcolii" - etaj 1, sala cursuri - profesori metodisti.

Marketing educaţional

1.ANA  FLORENTINA-DACIANA
2.AVRAM-TEMEŞ ANDREEA
3.BĂLĂNEAN TATIANA-CRISTINA
4.CERNUCAN LORENA DIANA
5.CORDEA LUMINIŢA-SORINA
6.DRAGOŞ ANCA - CORINA
7.DRUŢĂ PETRU
8.GÂRDAN MELANIA MARIA
9.LUCACIU ANTUZA
10.MESAROŞ ADINA - EMILIA
11.NAGHIU CRISTINA
12.OPRIŞ MARIANA
13.POP CRINA - RAMONA
14.POP IULIA-EMANUELA
15.RABLĂU CLAUDIA ADINA
16.REIZ  KLARA - KRISZTINA
17.SAS  GHEORGHE
18.SOUCA VASILE
19.SZABO ERIKA AGNES
20.ŞAMŞODAN LAVINIA
21.ŞANDRU DANIELA
22.TIMOC RUXANDRA-MIHAELA

Elaborarea şi aplicarea unui curriculum la decizia şcolii

1.ALB IONELA
2.ANTAL MONICA
3.BĂRBURAŞ-TRIF ANAMARIA
4.BOGDAN ELENA
5.BORZAN MARIUS DANIEL
6.CÂMPEAN TITUS GABRIEL
7.CÂMPEAN ZAMFIRA CRISTINA
8.CÂMPIAN IOANA
9.COTOI MARIANA
10.GÂRBOAN-SOPRONYI REKA KINGA
11.LAZĂR STĂNCUŢA
12.MOŞINCAT DĂNUŢ
13.NICORICI ANA- FELICIA
14.NISTE CARMEN ALINA
15.PAVEL AURELIA
16.PETREUŞ ALEXANDRA CRISTINA
17.PETREUŞ ILEANA
18.POP VERONICA
19.POP-COZAC EMIL
20.SECHEI SIMONA
21.SZEREDAI MELINDA
22.TALOŞ DANIEL

In acest sens, avem rugamintea sa informati cadrele didactice cuprinse in aceasta sesiune de formare (vezi tabelele de mai sus).

Persoanele inscrise la cursuri trebuie sa aduca, la prima intalnire cu formatorii, urmatoarele documente:
1. formularul de inscriere completat (anexa 1);
2. copie după CI/BI, certificat de naştere şi certificat de căsătorie (dacă este cazul);
3. copie după actul de studii (bacalaureat, licenta) cu specialitatea solicitantului;
3. o adeverinta de incadrare de la unitatea scolara (anexa 2).


Responsabili programe,

prof. metodist Muresan Alexandru
prof. metodist Bumbas Corina


Pagina 25 din 30

25

NOU!!! FORMAREA PERSONALULUI DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR

Relatii cu publicul

Program audienţe director:

 

prof. Gheorghe BANCEA

 

  • Marţi: 15.00-17.00
  • Joi: 13.00-15.00

 


Program consultanţă profesori metodiști:

 

prof. Sanda BULGĂREAN

 

  • Luni: 14.00-16.00
  • Miercuri: 14.00-16.00

 

prof. Laura GALVÁCSY

 

  • Marţi: 14.00-16.00
  • Vineri: 12.00-14.00

 

prof. Bianca MATEI

 

  • Miercuri: 13.00-15.00
  • Joi: 14.00-16.00

 


Program relaţii cu publicul

 

Bibliotecă:

Bibliotecar: ing. Rodica TURC

 

  • Luni: 12.00-16.30
  • Miercuri: 12.00-16.30
  • Vineri: 12.00-14.00

 

 

Laboratorul multimedia:

Responsabil: ing. Mirela COSTRUȚ

 

  • Luni - Joi: 8.00-16.30
  • Vineri: 8.00 - 14.00

 

 

Editura Școala Noastră:

Responsabil: ing. Mirela COSTRUȚ

 

  • Luni - Joi: 8.00-16.30
  • Vineri: 8.00 - 14.00

 

Galerie foto-video

Cine e online?

Avem 8 vizitatori online

Cauta ...