Cercul literar al cadrelor didactice - martie

Vă invităm să participaţi la următoarea întâlnire a membrilor cercului literar, care va avea loc în 19 martie 2013, ora 16.00, în sala mare de şedinţe a ISJ. Tema propusă este: Primăvara

Pe ordinea de zi sunt cuprinse:

 

1. Poeţi sălăjeni în ceas aniversar (Viorel Mureşan, Viorel Tăutan). Prezintă: prof. Gyorfi Deak Gyorgy

2. Poezii pentru copii. Citeşte: înv. Viorica Mureşan, Şcoala Gimnazială Someş Odorhei

3. Expoziţie de origami. Flori de hârtie realizate de prof. Gyorfi Deak Gyorgy

4. Grădinile botanice ale Europei. Prezentare diapozitive

 

Vă aşteptăm!

Demarare activităţi de formare

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua !!!

Marti, 12 martie 2013, de la ora 16.00, incep activitatile de formare in cadrul programelor avizate MEN - "Comunicarea intra si interpersonala" si "Educatie pentru sanatate in scoala".
Cursurile se vor desfasura la Casa Corpului Didactic Salaj, dupa cum urmeaza:
- "Comunicarea intra si interpersonala" - etaj 1, sala curs
- "Educatie pentru sanatate in scoala" - etaj 3, laborator multimedia

In acest sens, avem rugamintea sa informati cadrele didactice cuprinse in aceasta sesiune (a se vedea si tabelele atasate in e-mail).

Comunicare intra şi interpersonală

1.        BARBUR ADELA CRISTINA
2.        BĂRBURAŞ-TRIF ANAMARIA
3.        BOERIU DIANA MARIANA
4.        BOGDAN ELENA
5.        BULGĂREAN SANDA
6.        CÂMPIAN IOANA
7.        CHENDE LAVINIA-ANITA
8.        COVACI SILVIA MARTA
9.        DEHELEAN MARIANA CRINA
10.        DOROLŢI GABRIEL
11.        DOROLŢI IOANA
12.        GORGAN MIHAELA-LOREDANA
13.        GOZMAN DANIELA FLAVIA
14.        GRUSEA SERGIU STEFAN
15.        HORVATH  RODICA-IOANA
16.        MITRAŞCA ŞTEFAN
17.        MOŞINCAT VASILE DANUT
18.        OPRIŞ MARIANA
19.        PĂUN-MASTAN CORINA
20.        PETRUSE NICOLETA FLORICA
21.        PETRUŢ  CARMEN SIMONA
22.        POP CRISTINA
23.        ŞTIRB  LUCIA-CAMELIA
24.        TĂUT ANCA VERONICA
25.        UNGURAŞ MARIA SONIA

Educaţie pentru sănătate în şcoală

1.        AVRAM-TEMEŞ ANDREEA
2.        BEJAN SORINA DINA
3.        BOTKA ILDIKÓ
4.        CÂMPEAN TITUS GABRIEL
5.        CÂMPEAN ZAMFIRA CRISTINA
6.        CIOARA IONICA CALIN
7.        CRĂCIUN LAVINIA
8.        GARBOAN-SOPRONYI REKA KINGA
9.        GHILE MARGARETA
10.        GHIMAN CORNELIA
11.        HORVATH BEATHA LAURA
12.        KISS RÉKA-ÉVA
13.        KORPOS ERDELYI EVA
14.        KÜRTI EMÖKE
15.        LUCACI ANTUZA FLORINA
16.        MASTAN NICOLETA
17.        NAGHIU CRISTINA
18.        OLAH ANDREA
19.        PETREUS ALEXANDRA CRISTINA
20.        POP CRISTINA
21.        PUSOK-BARA ERIKA MARIA
22.        REIZ K LARA - KRISZTINA
23.        SALLAI IBOLYA
24.        ŞTIRB V. LUCIA-CAMELIA
25.        ZSIROS GYÖNGYVÉR

Persoanele inscrise la cursuri trebuie sa aduca urmatoarele documente:
1. formularul de inscriere completat (anexa 1);
2. copie după CI / BI, certificat de naştere şi certificat de căsătorie (dacă este cazul)
3. copie după actul de studii (bacalaureat, licenta) cu specialitatea solicitantului
3. o adeverinta de incadrare de la unitatea scolara (anexa 2).

Aceste documente trebuie predate formatorului la intalnirile cu acesta.

Responsabili programe,

prof. metodist Bumbas Corina
prof. metodist Bulgarean Sanda

Înscrieri la cursuri de formare

În atenţia directorului unităţii de învăţământ şi a responsabilului cu formarea continuă!!!


Casa Corpului Didactic Sălaj îşi propune demararea următoarelor programe de formare:       
1. "Comunicare intra şi interpesonală", program neacreditat, (avizat de MECTS), cu 40 ore (grup ţintă: cadre didactice din învăţământul preuniversitar), formator - prof. dr. Ardelean Flavia;
2. "Educaţie pentru sănătate în şcoală", program neacreditat (avizat de MECTS), cu 25 ore (grup ţintă: cadre didactice din învăţământul preuniversitar), formator - prof. dr. Kovacs Irina.

În acest sens, cei interesaţi sunt rugaţi să completeze tabelele trimise în scoli prin e-mail (în funcţie de cursul pe care vor să-l urmeze), până la data de 8 martie 2013, şi să le trimită pe adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . În funcţie de solicitările dumneavoastra, vom constitui grupele, urmând  să vă anunţăm programul de desfăşurare al cursurilor (intenţionăm să demarăm activităţile de formare în perioada 11 - 16 martie 2013).

Atenţie! - Nu vă puteţi înscrie la ambele cursuri de mai sus, deoarece activităţile de formare se suprapun.


Director CCD Sălaj,
prof. Forţ Corina

Curs formare Designer pagini WEB

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua !!!

Luni, 18 februarie 2013, de la ora 16.00, încep activităţile de formare în cadrul programului acreditat - „Designer pagini WEB”, curs acreditat MECTS. Cursul se va desfăşura la Colegiul Tehnic ”Alesandru Papiu Ilarian” Zalău, (Clădirea D, Laborator 1).

In acest sens, avem rugămintea să informaţi urgent cadrele didactice din unitatea dumneavoastră cuprinse în această grupă (vezi tabelul de mai jos).

1.        CHIRILAŞ  RADU
2.        MORAR LUMINIŢA- ADRIANA
3.        BARIŢCHI  ALINA-COSMINA
4.        DOBRAN  ION-OVIDIU
5.        POP SONIA-TEODORA
6.        JURJ   IOAN
7.        MUREŞAN ANA-MARIA
8.        VARGA MIHAELA
9.        BENE MARIA
10.        JURJE ALINA
11.        HORVATH BEATA-LAURA
12.        HORVAT CRISTINA-SONIA
13.        PETRIŞ  FLAVIA
14.        CHIŞ  MIHAIELA-CARMEN
15.        MERCA SORINA- IOANA
16.        DUMUŢA MIHAELA
17.        BEJAN  LIGIA-RAMONA
18.        SEICHELI  GABRIELA
19.        MOŞINCAT  VASILE-DĂNUŢ
20.        KERESZTES ANDREA
21.        CÂMPIAN  IOANA
22.        FAZAKAS  CSILLA
23.        BOGDAN ELENA
24.        POP-COZAC EMIL
25.        POP-COZAC SORINA-GEORGETA
26.        FECHETE CARMEN-GABRIELA
27.        VLAICU MARIA-COSMINA
28.        BANCEA GHEORGHE
29.        BULGĂREAN  SANDA
30.        MUREŞAN  CAMELIA


In prima zi de curs, fiecare cadru didactic trebuie să aducă următoarele documente:
1. formularul de înscriere completat, avizat de director şi ştampilat (anexa 1);
2. documentele solicitate în partea de jos a formularului de înscriere;
3. o adeverinţă de încadrare de la unitatea şcolară (anexa 2).

Aceste documente trebuie predate formatorului la prima întâlnire cu acesta.

Cercul literar al cadrelor didactice - februarie

Vă invităm să participaţi la următoarea întâlnire a membrilor cercului literar, care va avea loc în 19 februarie 2013, ora 16.00, în sala mare de şedinţe a ISJ. Tema propusă este: Monografii din Sălaj

Pe ordinea de zi sunt cuprinse:

1. Monografii din Sălaj (cercetare, documentare, realizare, publicare). Prezintă: prof. Mariana Iuga. Invitaţi: prof. Gheorghe Bancea, inspector şcolar general, ISJ Sălaj; Marin Pop, cercetător, Muzeul Judeţean de Istorie şi Artă Zalău.

2. Expoziţie de pictură. Lucrări realizate de elevi de la Clubul Copiilor Jibou. Vernisaj: prof. Ionel Baltă.

Moderator: prof. Gyorfi Deak Gyorgy

Vă aşteptăm!

 

Pagina 27 din 30

27

NOU!!! FORMAREA PERSONALULUI DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR

Relatii cu publicul

Program audienţe director:

 

prof. Gheorghe BANCEA

 

  • Marţi: 15.00-17.00
  • Joi: 13.00-15.00

 


Program consultanţă profesori metodiști:

 

prof. Sanda BULGĂREAN

 

  • Luni: 14.00-16.00
  • Miercuri: 14.00-16.00

 

prof. Laura GALVÁCSY

 

  • Marţi: 14.00-16.00
  • Vineri: 12.00-14.00

 

prof. Bianca MATEI

 

  • Miercuri: 13.00-15.00
  • Joi: 14.00-16.00

 


Program relaţii cu publicul

 

Bibliotecă:

Bibliotecar: ing. Rodica TURC

 

  • Luni: 12.00-16.30
  • Miercuri: 12.00-16.30
  • Vineri: 12.00-14.00

 

 

Laboratorul multimedia:

Responsabil: ing. Mirela COSTRUȚ

 

  • Luni - Joi: 8.00-16.30
  • Vineri: 8.00 - 14.00

 

 

Editura Școala Noastră:

Responsabil: ing. Mirela COSTRUȚ

 

  • Luni - Joi: 8.00-16.30
  • Vineri: 8.00 - 14.00

 

Galerie foto-video

Cine e online?

Avem 17 vizitatori online

Cauta ...