Înscriere la cursuri de formare

În atenţia directorilor de unităţi de învăţământ şi a responsabillor cu formarea continuă!!!


Casa Corpului Didactic Sălaj îşi propune demararea următoarelor programe de formare:       

1."Designer pagini WEB", program de tipul 2, cu 36 ore şi 10 credite profesionale transferabile (grup ţintă: cadre didactice din învăţământul preuniversitar, cu abilitati medii în utilizarea calculatorului);
2. "Strategii alternative în activitatea didactică", program neacreditat (grup ţintă: educatori, învăţători limba maghiară);
3. "Dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale la copiii cu vârste de la 3 la 7 ani",  program neacreditat (grup ţintă: profesori pentru învăţământul preşcolar).

În acest sens, cei interesaţi sunt rugaţi să completeze tabelele până la data de 9 noiembrie 2012 şi să le trimită pe adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . În funcţie de solicitările dumneavoastră, vom constitui grupele, urmând să vă anunţăm programul de desfăşurare a cursului (intenţionăm să începem activităţile de formare în cursul lunii noiembrie).

Atenţie!

- Nu vă puteţi înscrie decât la un singur curs menţionat mai sus, deoarece activităţile de formare se suprapun!

- Distribuirea în grupele de formare se va face ţinându-se cont de ordinea intrării mail-urilor către CCD.


Corina Forţ, director CCD Sălaj

Cercul literar al cadrelor didactice

În ziua de 16 octombrie 2012, ora 16.00, în sala de lectură a bibliotecii CCD Sălaj, va avea loc o nouă întâlnire a membrilor Cercului literar al cadrelor didactice.

Temele propuse sunt:

Traduceri din literatura medievală: Viaţa Sfântului Francisc de Assisi - Operele lui Tommaso da Celano, Editura Serafica Roman, 2012, traducere de pr. conf. dr. Ştefan Acatrinei şi Mirela Costruţ

Curentul franciscan în arta sacră: Giotto (diapozitive)

Invitat: Cristian Şoimuşan, Cluj Napoca

Moderator: prof. Gyorfi Deak Gyorgy, Biblioteca Orăşenească Jibou

Expoziţie de tablouri realizate din mărgele lipite între ele. Expune Margareta Muntean, Şcoala Gimnazială "Lucian Blaga" Jibou

Folosim acest prilej ca să reînnoim invitaţia adresată tuturor colegilor noştri, de a fi părtaşi la o inedită împletire de oameni, vorbe şi fapte, talent şi trăire prefăcute în artă.

 

Organizatorii

Grupe curs management educaţional

În atenţia directorilor!


Vă aducem la cunoştinţă faptul că luni, 01.10.2012, ora 15.00, încep activităţile de formare pentru cadrele didactice înscrise la programul de formare acreditat Management educaţional, cu 60 de credite profesionale transferabile (a se vedea tabelele de mai jos).
Locaţia de formare este  Casa Corpului Didactic Sălaj (sala mare - etaj 1).

Detalii cu privire la organizarea activităţilor de formare şi de evaluare, modalitatea de plată (nr. facturilor, nr. de cont unde trebuie viraţi banii etc.), vor fi prezentate la prima întâlnire.
Fiecare dintre cadrele didactice înscrise la acest curs trebuie să aducă (obligatoriu), luni, 01.10.2012, următoarele documente:

1. Copie C.I. sau B.I.;
2. Copie certificat de naştere;
3. Copie certificat de căsătorie (acolo unde este necesar, în cazul doamnelor);
4. Copie după actele de studiu obţinute;
5. Adeverinţă eliberată de către unitatea de învăţământ, din care să rezulte funcţia şi specialitatea (conform diplomei de licenţă). Vă rugăm ca în adeverinţă să apară date exacte, scrise cu diacritice, precum şi antetul şcolii.

Nota: prezenţa la această întâlnire este absolut obligatorie şi confirmă înscrierea la curs!!!

 

Citeşte mai mult...

Revista Şcoala Noastră nr. 7-8/2012

În atenţia tuturor  cadrelor didactice din judeţ,

Începând cu data de 05.09.2012, la redacţia revistei Şcoala Noastră se primesc articole de specialitate sau care reflectă preocupările dumneavoastră literare (pentru rubricile Management educaţional, Educaţie. Învăţământ, Pagini de istorie, Portrete, Biblioteca ieri şi azi, Repere geografice, Literatură, Cultură şi artă etc.). De asemenea, este binevenită orice sugestie privind îmbunătăţirea cuprinsului propus. Numărul 7-8/2012 al revistei este preconizat să apară în luna noiembrie. Materialele destinate publicării se vor trimite pe adresa redacţiei,  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , în format standard A4, font Times New Roman sau Garamond, cu caractere diacritice, la un rând, size 12, titlu 12 bold cu majuscule, având maxim 3-4 pagini. Este strict necesară menţionarea surselor de informaţie consultate (în bibliografie sau note de subsol). Responsabilitatea pentru conţinutul articolelor, pentru formulări şi calitatea traducerilor (acolo unde este cazul) revine în întregime autorilor.

Colectivul redacţional

Management educaţional

În atenţia directorilor unităţilor de învăţământ!!!



Casa Corpului Didactic Sălaj îşi propune demararea unei noi sesiuni de formare a cadrelor didactice în cadrul programului acreditat – Management educaţional, program de 180 ore, cu 60 de credite profesionale transferabile. Costul acestui program este de 900 RON (care se poate achita în 2 rate). Vă amintim că acest curs vă este util pentru înscrierea în Corpul de Experţi în Management Educaţional al MECTS.

În acest sens, cei interesaţi sunt rugaţi să completeze tabelul ataşat până luni, 10.09.2012, ora 10, şi să îl trimită pe adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . În functie de solicitările dumneavoastră, vom constitui grupele, urmând să vă anunţăm programul de desfăşurare a cursului (intenţionăm să demarăm activităţile de formare în cel mai scurt timp).


NOTĂ: Directorul unităţii de învăţământ are obligaţia de a se asigura că toate cadrele didactice au fost informate cu privire la demararea acestui curs!!!


Director CCD Sălaj,

FORŢ CORINA EMILIA

Pagina 35 din 36

35

NOU!!! FORMAREA PERSONALULUI DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR

Relatii cu publicul

Program audienţe director:

 

prof. Gheorghe BANCEA

 

  • Marţi: 15.00-17.00
  • Joi: 13.00-15.00

 


Program consultanţă profesori metodiști:

 

prof. Sanda BULGĂREAN

 

  • Luni: 14.00-16.00
  • Miercuri: 14.00-16.00

 

prof. Lucian GOGA

 

  • Marţi: 14.00-16.00
  • Vineri: 12.00-14.00

 

prof. Bianca MATEI

 

  • Miercuri: 13.00-15.00
  • Joi: 14.00-16.00

 


Program relaţii cu publicul

 

Bibliotecă:

Bibliotecar: ing. Rodica TURC

 

  • Luni: 12.00-16.30
  • Miercuri: 12.00-16.30
  • Vineri: 12.00-14.00

 

 

Laboratorul multimedia:

Responsabil: Katalin SZEREDAI

 

  • Luni - Joi: 8.00-16.30
  • Vineri: 8.00 - 14.00

 

 

Editura Școala Noastră:

Responsabil: Katalin SZEREDAI

 

  • Luni - Joi: 8.00-16.30
  • Vineri: 8.00 - 14.00

GALERIE FOTO

Cine e online?

Avem 9 vizitatori online

Cauta ...