CRED - instruire online

Nr. 605/CRED/CJ/17.03.2020

 

Către toate cadrele didactice din județul Sălaj care au conturi pe platforma educred.ro

Stimați colegi,

Vă informăm că echipa de experți ai proiectului ,,Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți”- CRED, cod SMIS 2014+: 118327, organizează o serie de instruiri pentru utilizarea instrumentelor și tehnologiilor care susțin desfășurarea activităților cu elevii în regim online. Instruirile se vor realiza online, iar programul este următorul:

  • Joi, 19 martie ora 10.00 : Utilizarea Teams/Office365
  • Vineri, 20 martie ora 11.00 : Utilizare Google Meet
  • Luni, 23 martie ora 11.00: Utilizare Zoom
  • Marti, 24 martie ora 11.00 Utilizare Livresq
  • Miercuri 25 martie ora 11.00 Utilizare Google Classroom

Pentru a participa la aceste evenimente, aveți nevoie de acces la Internet și de contul dumneavoastră educred.ro (adresa de email a dumneavoastră în format  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza ). Astăzi ați primit pe email-ul dumneavoastră (educred.ro) link-ul către evenimentul de joi, 19 martie 2020, ora 10.00.

Pentru a participa la eveniment, urmați pașii:

1. Accesați contul dumneavoastră educred.ro (adresa de email a dumneavoastră în format  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza )

2. In mesajul pe care l-ați primit pe acest email Synd EDU Webinar veți găsi linkul către evenimentul online. Dați click pe acest link în data de 19 martie 2020, începând cu ora 10.00.

În cazul în care întâmpinați dificultăți, puteți cere sprijinul expertului e-learning din județul nostru: Alexandru Muresan ( Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza ).

Vă dorim mult succes!

Coordonator formare,

Director Casa Corpului Didactic Sălaj

Corina-Emilia FORȚ

INFORMARE - relatii cu publicul

INFORMARE

În contextual actual, ca măsură de prevenire a răspândirii virusului COVID-19, începând cu data de 17.03.2020, Casa Corpului Didactic Sălaj suspendă programul cu publicul.

Vă rugăm ca toate informările, petițiile și sesizările din această perioadă să fie transmise exclusiv online, pe adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

De asemenea, toate răspunsurile la diverse solicitări vor fi transmise de către Casa Corpului Didactic Sălaj doar electronic, în această perioadă.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

Director Casa Corpului Didactic Sălaj,

Prof. Forț Corina-Emilia

Revista Scoala Noastra

În atenția tuturor cadrelor didactice din județ,

În perioada 11 MARTIE - 30 APRILIE 2020, la redacția revistei Școala Noastră se primesc articole de specialitate sau care reflectă preocupările dumneavoastră literare (pentru rubricile: Management educațional, Educație. Învățământ, Pagini de istorie, Portrete, Biblioteca ieri și azi, Repere geografice, Literatură, Cultură și artă etc.). Materialele destinate publicării se vor trimite pe adresa redacției, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , în format standard A4, font Times New Roman, cu caractere diacritice, la un rând, dimensiune 12, titlu 12 bold cu majuscule, având în medie 3-4 pagini. Este strict necesară menționarea surselor de informație consultate (în bibliografie sau note de subsol), precum și respectarea normelor de tehnoredactare precizate. Responsabilitatea pentru conținutul articolelor, pentru formulări și calitatea traducerilor (acolo unde este cazul) revine în întregime autorilor.


Colectivul de redactie
al revistei Scoala Noastra

Adresa redactiei:
str. Unirii nr. 2
450059 Zalau
tel.: 0260/661396 (secretariat CCD)
mobil: 0760 789 994 (Mirela Costrut)
e-mail:  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

„Creatori de Educatie”

Regulamentul Selecției naționale de bune practici în învățământul primar și gimnazial românesc, „Creatori de Educație” – Invitatie pentru propuneri de îmbunătățire

 

https://www.edu.ro/invita%C8%9Bie-de-participare-la-revizuirea-regulamentului-selec%C8%9Biei-na%C8%9Bionale-de-bune-practici-%C3%AEn

CRED - Apel selectie formatori - NV (2)

 

CRED - Apel selectie formatori

Corrigendum 1

Pagina 6 din 29

6

NOU!!! FORMAREA PERSONALULUI DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR

Relatii cu publicul

Program audienţe director:

 

prof. Gheorghe BANCEA

 

  • Marţi: 15.00-17.00
  • Joi: 13.00-15.00

 


Program consultanţă profesori metodiști:

 

prof. Sanda BULGĂREAN

 

  • Luni: 14.00-16.00
  • Miercuri: 14.00-16.00

 

prof. Laura GALVÁCSY

 

  • Marţi: 14.00-16.00
  • Vineri: 12.00-14.00

 

prof. Bianca MATEI

 

  • Miercuri: 13.00-15.00
  • Joi: 14.00-16.00

 


Program relaţii cu publicul

 

Bibliotecă:

Bibliotecar: ing. Rodica TURC

 

  • Luni: 12.00-16.30
  • Miercuri: 12.00-16.30
  • Vineri: 12.00-14.00

 

 

Laboratorul multimedia:

Responsabil: ing. Mirela COSTRUȚ

 

  • Luni - Joi: 8.00-16.30
  • Vineri: 8.00 - 14.00

 

 

Editura Școala Noastră:

Responsabil: ing. Mirela COSTRUȚ

 

  • Luni - Joi: 8.00-16.30
  • Vineri: 8.00 - 14.00

 

Galerie foto-video

Cine e online?

Avem 9 vizitatori online

Cauta ...