Revista Scoala Noastra

In perioada 25 septembrie - 20 octombrie 2015, la redacţia revistei Şcoala Noastră se primesc articole de specialitate sau care reflectă preocupările dumneavoastră literare (pentru rubricile Management educaţional, Educaţie. Învăţământ, Pagini de istorie, Portrete, Biblioteca ieri şi azi, Repere geografice, Literatură, Cultură şi artă etc.). Materialele destinate publicării se vor trimite pe adresa redacţiei, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , în format standard A4, font Times New Roman, cu caractere diacritice, la un rând, size 12, titlu 12 bold cu majuscule, având în medie 3-4 pagini. Este strict necesară menţionarea surselor de informaţie consultate (în bibliografie sau note de subsol), precum şi respectarea normelor de tehnoredactare precizate. Responsabilitatea pentru conţinutul articolelor, pentru formulări şi calitatea traducerilor (acolo unde este cazul) revine în întregime autorilor.




Colectivul de redactie
al revistei Scoala Noastra

Curs Formator si Mentor

In atentia directorului si a responsabilului cu dezvoltarea profesionala!


Casa Corpului Didactic Salaj isi propune demararea cursurilor de perfectionare Mentor si Formator, in parteneriat cu Fundatia Culturala Umanitara "Henri Coanda" din Oradea. Costul unui program este de 250 lei, iar cursurile se vor desfasura la Casa Corpului Didactic Salaj, in perioada 30.09.2015 - 04.10.2015.

In acest sens, cei interesati sunt rugati sa completeze tabelele din e-mail pana luni, 28.09.2015 si sa le trimita pe adresa Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . In functie de solicitarile d-voastra, vom constitui grupele si vom reveni cu detalii  referitoare la modalitatea de plata si la programul de desfasurare a cursului.

Director CCD Salaj,
prof. Fort Corina Emilia

Informatii echivalare credite

In atentia directorului unitatii de invatatmant si a responsabilului cu dezvoltarea profesionala!

Avand in vedere ca nu toate unitatile scolare au trimis situatia centralizata a solicitarilor de echivalare, va rugam sa faceti decizia comisiei de echivalare de la nivelul scolii cu oricare dintre cei trei profesori metodisti ai Casei Corpului Didactic Salaj (Bulgarean Sanda, Bumbas Corina, Muresan Alexandru) si sa respectati intervalul orar transmis saptamana trecuta (joi, 17.09.2015).
Datorita numarului mare de solicitari pentru programul de formare "Management educational european" (650 lei), oferit de Fundatia "Henri Coanda" din Oradea, va informam ca mai sunt 10 locuri libere in grupa 4 (cursurile se vor incheia in data de 05.10.2015). Daca sunt doritori, va rugam sa completati, pana miercuri, tabelul atasat si sa il trimiteti pe adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .
Prof. Fort Corina Emilia, director CCD Salaj

Programare echivalare CPT

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu dezvoltarea             profesionala!!!


Stimati colegi,

Avand in vedere numarul foarte mare de solicitari privind echivalarea  creditelor profesionale transferabile (conform OMECTS nr. 5562/2011, art. 8: literele a-e si art. 9: alin. 1) si termenul scurt pe care trebuie sa-l respectam, am fost nevoiti sa programam intalnirea cu comisia de echivalare din fiecare unitate de invatamant, la sediul CCD Salaj. Comisia de echivalare va fi constituita conform art. 15-16 din OMECTS 5562/2011, din directorul unitatii de invatamant, responsabilul cu formarea continua (dezvoltarea profesionala) si profesorul metodist al CCD Salaj desemnat. Va asteptam la sediul CCD Salaj, etaj 1, cabinet profesori metodisti (langa sala de sedinte), cu urmatoarele documente:
- decizia comisiei in care sa apara antetul unitatii de invatamant, fundamentarea legala (conform art. 15-16 din OMECTS nr. 5562/2011) si componenta sa;
- registrul cu procesele verbale si stampila unitatii de invatamant;
- dosarele cadrelor didactice care solicita echivalarea,
Aceste documente vor fi aduse de director si responsabilul cu dezvoltarea profesionala, care, dupa analizarea dosarelor, impreuna cu profesorul metodist al CCD Salaj, vor semna procesul verbal incheiat in urma procedurii de echivalare.

Va multumesc pentru colaborare!

DIRECTOR CCD Salaj,
prof. Fort Corina Emilia

Incepe cursul de pregatire pentru Definitivat

In atentia directorului unitatii de invatamant si a responsabilului cu formarea continua!!!



Miercuri, 10 iunie 2015, de la ora 15.00 (etaj 1, sala de sedinte a ISJ), incep activitatile de formare din cadrul cursului avizat MECS, ”Instruire metodică şi psihopedagogică în vederea susţinerii examenului de Definitivat”.

Va rugam sa informati cadrele didactice cuprinse in cele doua grupe (vezi tabelele atasate).

Grupa 1 - Registru definitivat

Grupa 2 - Registru definitivat

Persoanele inscrise la cursuri trebuie sa aduca, la prima intalnire cu formatorul, urmatoarele documente:
1. formularul de inscriere completat (anexa 1);
2. copie după CI/BI, certificat de naştere şi certificat de căsătorie (dacă este cazul);
3. copie după actul de studii (licenta) cu specialitatea solicitantului;
3. o adeverinta de incadrare de la unitatea scolara (anexa 2).


Responsabil program,
Corina Bumbas, profesor metodist

Pagina 8 din 24

8

Relatii cu publicul

Program audienţe director:

  • prof. Corina Emilia Forţ
    • Marţi: 15.00-17.00
    • Joi: 13.00-15.00

Program consultanţă profesori metodişti:

  • prof. Sanda Bulgărean
    • Luni: 14.00-16.00
    • Miercuri: 14.00-16.00
  • prof. Alexandru Mureşan
    • Miercuri: 13.00-15.00
    • Joi: 14.00-16.00
  • prof. Corina Bumbaş
    • Marţi: 14.00-16.00
    • Vineri: 12.00-14.00

Program relaţii cu publicul bibliotecă:

  • Bibliotecar: Rodica Turc
    • Luni: 12.00-16.30
    • Miercuri: 12.00-16.30
    • Vineri: 12.00-14.00

Galerie foto-video

Cine e online?

Avem 12 vizitatori online

Cauta ...